Compliment, idee of klacht
Wilt u graag uw ervaring met Evita Zorg delen? Heeft u een verbeteridee, compliment of klacht? Laat het ons weten. Wij vinden uw mening over de geleverde zorg en onze dienstverlening belangrijk. Om daarvan te leren, de kwaliteit van zorg te bewaken en onze dienstverlening op het hoogste niveau te houden.
Een keer per jaar kunt u als klant van Evita een waardering schrijven op Zorgkaart Nederland. De actuele score wat andere klanten van onze zorgverlening vinden ziet u hiernaast.
Wilt u ook uw mening geven? Ga dan naar de website van Zorgkaart Nederland.
Evita Zorg hecht aan goede kwaliteit van zorg voor haar klanten en voert met trots het HKZ-keurmerk. De kwaliteitsfunctionaris bewaakt en verbetert de kwaliteit van zorg zodat de zorg altijd begint bij de wensen van de klant. Ook zorgt de functionaris ervoor dat de zorg voldoet aan de kwaliteitseisen van zorgverzekeraars, zorgkantoren, inspecties en brancheorganisaties.
Contact met de kwaliteitsfunctionaris
Onze kwaliteitsfunctionaris is Susan Geerlofs, tevens manager Innovatie en Acquisitie.
Stuur een mail naar kwaliteitsfunctionaris@evitazorg.nl of bel met Evita Zorg op 070-314 16 00 als u vragen heeft over de kwaliteit van geleverde zorg door Evita.
Heeft u een klacht?
Dan volgt een gesprek met de wijkverpleegkundige of de coördinator huishoudelijke zorg en dienstverlening. Komt u er niet uit of is de klacht niet bespreekbaar, dan kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris. Zij bespreekt de klacht met u en andere betrokkenen en probeert de feiten en achtergrond op tafel te krijgen. Met als doel: samen tot een bevredigende oplossing komen
Onze klachtenfunctionaris is Carien van Ree. Carien heeft een onpartijdige rol en is niet in dienst van Evita. Zij heeft jaren als wijkverpleegkundige en manager in de thuiszorg gewerkt en is nu onder meer zelfstandig coach.
Stuur een mail naar klachtenfunctionaris@evitazorg.nl t.a.v. Carien van Ree of bel met Evita Zorg op 070 – 314 16 00 als u vragen heeft over onze klachtenprocedure of een klacht wilt indienen.
HKZ Certificaat
Evita Zorg is sinds 2012 HKZ gecertificeerd. Met ingang van 31 maart 2023 heeft Evita Zorg opnieuw het certificaat van test- en certificeringsbedrijf DEKRA ontvangen. Dit geeft aan dat Evita Zorg voldoet aan de gestelde normen voor Verpleging, Verzorging & Thuiszorg.
Evita Zorg hecht er waarde aan te laten zien dat de organisatie de zaken goed op orde heeft. Getoetst door een onafhankelijke partij. Evita Zorg staat voor de best mogelijke kwaliteit van zorg op het gebied van persoonlijke verzorging, verpleging, begeleiding in de thuissituatie, huishoudelijke zorg en dagbesteding.
Evita Zorg is altijd dichtbij.
Wij zijn bereikbaar tussen 8.30 - 11.30 uur en van 13.30 - 16.30 uur
Stuur een mail naar info@evitazorg.nl.
Per mail antwoorden binnen 2 werkdagen.