
Met dit prachtige (en hete!) weer bleven onze collega's in de wijk natuurlijk niet stilzitten. Terwijl zij hard aan het werk waren bij aan onze klanten, stonden collega's vanuit kantoor op verschillende plekken in de wijk voor hen klaar met een verkoelende verrassing: ijsjes en mini-zonnebrandjes! 🧴🍦
Aan alle collega's bedankt voor jullie dagelijkse inzet. We wensen iedereen een fijne en zonnige zomer! Jullie zijn toppers. 💪💛


